Seriálové okénko (I)

Doufám, že podobné problémy zažívá - čas od času - snad každý člověk. Seriály jsou pro mě jako druhá droga (hned vedle knížek) a občas se stane, že některému z nich propadnu. A když říkám propadnu, myslím tím, že spadnu až na dno. Právě proto jsem se rozhodla založit tuto nepravidelnou rubriku, kde bych vám ráda představila svoje momentálně oblíbené (rozkoukané) seriály. A pokud budete mít nějaký tip na který se podívat dál, všechny ráda uvítám v komentářích. Protože seriálů není nikdy dost, že jo.


Nestárnoucí klasikou jsou bezesporu Gilmorova děvčata. Je až z podivem, jak dlouho se mi tento seriál vyhýbal - poprvé jsem se na něj podívala až ve svých dvaadvaceti letech. Nic to ale nemění na tom, že jsem si tento seriál vychutnala od začátku až do konce. Gilmorky jsou prostě návykové a získají si vaše srdce - ať už humorem, mladou a naivní láskou, nebo lehkostí, jakou se vyrovnávají s nelehkými životními osudy. A pokud by vám sedm sérií nestačilo, nezapomeňte, že před chvíli vyšel speciál Gilmore girl: A Year in the Life, kde můžete sledovat osudy oblíbených děvčat po několika letech. A kupodivu - je stále dobrý, jako originální seriál.




Absolutní peckou tohoto roku je pro mne seriál This is us. Je to krásný seriál, který celou dobu sledujete s úsměvem na rtech (anebo brečíte dojetím). Mám pocit, že takový seriál mi dlouho chyběl - něco pěkného, kde se nedějí špatnosti, něco co vám absolutně pomůže odprostit se od normálního života, ale přitom vás neunese daleko. Špatně se to popisuje (ale to už jste asi poznali). Tohle prostě musíte  vidět.



Dlouhou dobu jsem hledala odpočinkový seriál, který by nějakou dobu běžel a nabídl mi tak dostatek dílů, které bych mohla sledovat. Než jsem si pustila první díly Teen Wolf váhala jsem pořádně dlouho - pořád jsem si říkala, že asi nejsem úplně cílová skupina tohoto seriálu, že přece jsem ze všech těch upírů a vlkodlaků už dávno vyrostla a že mě to nebude bavit. Jak já jsem byla hloupá! Tento seriál je pro mě nyní absolutní závislost a po večerech si vždy pustím alespoň dva díly, abych si pročistila hlavu od celodenního učení. (Jo, a už jsem si objednala i kryt na telefon. Neponaučitelná jsem, fakt jo.)

2 komentářů:

  1. Gilmorova děvčata jsou moje srdeční záležitost už od útlých let. Ten seriál snad nejde nemilovat. Jen z toho speciálu jsem trochu na rozpacích...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se ten seriál nějak podivně dlouho vyhýbal, ale nakonec to byla láska na první díl. Je pravda, že ten speciál je roztodivný, ale mě to asi sedlo do nálady (když teda nepočítám ten konec. Jakože... ech.)

      Vymazat

 
Charrlie loves books Blog Design by Ipietoon