Přečteno, listopad 2016



PŘEČTENO V LISTOPADU 2016

• Všechny malé zázraky - Jennifer Niven
• Smrt a jiné vrcholy mého života - Sebastian Niedlich
• Bez jablka - Michelle Losekoot, Miloš Říha
• S láskou, Rosie - Cecelia Ahern

Můj listopad začal knížkou Všechny malé zázraky, od které jsem si, upřímně řečeno, zas tolik neslibovala. Prostě klasická YA knížka, kde mně nemůže nic překvapit. Opak byl ale pravdou a já knihu ještě několik dní vydýchávala. Rozhodně doporučuji, i přes tu krásně barevnou obálku, na dlouhé (pod)zimní večery. Kniha hned dostane novou atmosféru, uvidíte.

Další knížkou byla Smrt a jiné vrcholy mého života. Uznávám, že po předchozí knížce jsem měla lehkou čtecí krizi. Protože jsem začátkem listopadu byla na operaci s kolenem, téměř dva týdny jsem ležela v posteli, a přesto si k tomu neotevřela žádnou knihu. Takže chápete... taková lehká čtecí krize. Z té mě ale skvěle dostala právě tato humorná knížka s podivuhodným názvem. Celou recenzi si můžete přečíst tady!

Skvělá byla i kniha Bez jablka, která obsahovala sbírku několika desítek úvah? fejetonů? humorných příběhů ze života? ze dvou úplně rozličných pohledů - a sice z toho ženského a mužského. Celá kniha je navíc opravdu nádherně graficky zpracovaná. Určitě doporučuji, ne v jednom příběhu jsem se sama poznala.

A sladkou tečkou na závěr měsíce byla S láskou, Rosie. Kniha, která byla celá psaná za pomocí nejrůznějších chatů, emailů. dopisů, a bůhvíčeho. Bylo to příjemné, ženské čtení. Ale o tom už se taky více rozepsala.

2 komentářů:

  1. Všechny malé zázraky mám doma, ale ještě jsem nečetla a po knížce Smrt a jiné vrcholy mého života už dlouho toužím a doufám, že si toho ježíšek všiml. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny malé zázraky som dávnejšie čítala, kniha sa mi tiež dosť páčila, mám zálusk aj na autorkinu ďalšiu. Som rada, že príjemne prekvapila.:)
    Ďalšie tri som nečítala, hoci k Rosie som videla film (a asi mi to stačí, kniha je desivo hrubá:D).

    OdpovědětVymazat

 
Charrlie loves books Blog Design by Ipietoon