Přečteno, srpen 2016


PŘEČTENO V SRPNU 2016:

Lucifer: Ďábel vchází do dveří - Mike Carey
• Lucifer: Děti a monstra - Mike Carey
• Lucifer: Flirtování se ztracenými - Mike Carey
• Lucifer: Božská komedie - Mike Carey
• Lucifer: Peklo - Mike Carey
• Lucifer: Domy ticha - Mike Carey
• Lucifer: Exodus - Mike Carey
• Lucifer: Vlk pod stromem - Mike Carey
• Lucifer: Crux - Mike Carey
• Dánská dívka - David Ebershoff
• Dívka s pomeranči - Jostein Gaarder
• Překroč svůj stín - Katie McGarry

--------------------------------------------------

Můj srpen byl hodně hektický. Trávila jsem ho v práci (totiž na brigádě - ale vzhledem k tomu, že tam trávím víc času než ve škole...), kousala se do rtů, abych nebyla sprostá, proklínala táborové vedoucí, které se neumí postarat o svoje děti, tisíckrát za den řekla uvítací frázi, a na závěr dne se odplazila domů, kde jsem padla do postele a modlila se, aby další den už nepřišel. 

Jenže další den přišel a já pro změnu odešla do druhé práce, která se tolik podílí na mém (relativně) vysokém počtu přečtených knih. Pracuji ještě jako "recepční" v mini lázních, kde obstarávám objednávky, napouštím vany, hodně uklízím a ze všeho nejvíc čtu. 

A když už bylo všechno hotovo, udělala jsem si pořádný výlet. A když říkám pořádný, myslím opravdu pořádný. Sbalila jsem svoje saky paky a společně s kamarádkou se vypravila stopem (ano, skutečně - zvednutý palec, úsměv, tabulka s cílovým městem) do polského Gdaňsku. Byl to úžasný týden plný úžasných zážitků, milých lidí a vůbec všeho. 

Teď zbývá dodělat několik maličkostí, strávit pár dní s rodinou a psychicky se připravit na školu, ještě více práce, učení na státnice a konečně - psaní závěrečné práce. 

--------------------------------------------------------

Ani nevím, jak se mi to podařilo, ale když jsem kolem Lucifera procházela v knihovně, cosi ve mě pošeptalo, abych tam ty knížky nenechávala a odnesla si je domů. A i když nejsem schizofrenik, svůj vnitřní hlas jsem poslechla a donesla si hned několik dílů domů. Naštěstí to stálo za to, protože to byl neskutečný zážitek a nemůžu se dočkat, až knihovna dokoupí další díl(y) a já se konečně dozvím, jak to všechno dopadne! (Jo - a recenzi si můžete přečíst tady!)

Naopak Dánská dívka byla... no nechci říkat zklamaní, ale rozhodně to nebyla jedna z těch knížek, ze kterých si (jak se říká) sednete na zadek. Na líné odpoledne dobré, ale nic víc (ale taky nic míň) jsem od této knížky nedostala.

To Dívka s pomeranči bylo zase něco trochu jiného. (Tento měsíc je to jak na houpačce - nahoru, dolů, nahoru, dolů,...) Tato tenká knížečka pro mě byla opravdu milým překvapením. Taková... pohádka pro velké, ve které se skrývá spousta skrytých hádanek a velkých myšlenek. Doporučuji všemi deseti! (A pokud mi nevěříte - víc se dočtete tady!

Srpen jsem pak zakončila příjemnou young-adultovkou Překroč můj stín. Četlo se to víc než jen dobře, děj rychle ubíhal a já hltala každou stránku tak, že jsem celý den nevstala z postele (jo, stydím se). Přesně ten typ knížky, kterou prostě jednou za čas potřebuje každý - trocha romantiky, trocha napětí, trocha děje, trocha všeho.

1 komentářů:

  1. Můj srpen byl také trochu hektický, a proto jsem toho moc přečíst nestihla :) Ty jsi toho ale přečetla spoustu :) Na Lucifera si také chystám, tak snad nezklame :) Seriál je vynikající :)

    OdpovědětVymazat

 
Charrlie loves books Blog Design by Ipietoon